פילאטיס בהריון – הגיע הזמן להתחיל לתרגל!

כל אישה שנמצאת בהריון מבינה עד כמה הגוף שלה משתנה בתקופה הזאת. מה שהאישה הכירה לפני ההיריון לא יהיה רלוונטי בזמן ההיריון עצמו. לכן גם אם לא תרגלת פילאטיס לפני ההיריון, בזמן ההיריון מדובר על פעילות מאוד מומלצת. פילאטיס בהריון מביא איתו יתרונות רבים שאולי לא יצא לך לחשוב עליהם לפני כן. אז מדוע את צריכה להתחיל לבצע את הפעילות הזאת בזמן ההיריון? אנו הולכים לתת לך 5 סיבות שישכנעו אותך לעשות זאת. אחרי שתכירי את הסיבות, תוכלי להתחיל לחפש אחר מקום שבו תבצעי את התרגולים. לא מעט מקומות שונים מציעים לנשים בהריון להגיע אליהם ולבצע אימוני פילאטיס.

תצאי קצת מהבית ותשני אווירה

עוד לפני שנדבר על היתרונות של התרגילים עצמם להריון עצמו. אנו נרצה לדבר על האווירה המיוחדת של אימוני פילאטיס עבור נשים שנמצאות בהריון. בזמן ההיריון מאוד יכול להיות כי לא יהיה לך כוח לעשות דברים שהיית עושה בעבר. הפעילות הזאת מחוץ לבית תאפשר לך לשאוף אוויר צח, ולהיפגש עם נשים אחרות שנמצאות גם הן בהריון. תוכלי לשאול אותן שאלות שמעסיקות אותך, ואולי אפילו למצוא חברות חדשות. ברגע שיש ביחד איתך עוד נשים שמבינות אותך, החוויה הופכת להיות שונה ומיוחדת. שינוי האווירה יאפשר לך להעביר את תקופת ההיריון בצורה קצת יותר נעימה ונינוחה מלכתחילה.

פילאטיס בהריון שומר על העובר

שאלת את עצמך מדוע את מוכרחה להתחיל לבצע אימוני פילאטיס בזמן ההיריון? כמו שתכף תראי קיימות לא מעט סיבות שעשויות לשכנע אותך לעשות זאת. אך הסיבה המרכזית היא שהפעילות הזאת שמורת על העובר. פעילות גופנית באופן כללי מונעת בעיות שונות בזמן ההיריון, בעיות שעלולות לפגוע בעובר. את בוודאי תרצי לעשות כל מה שנדרש על מנת לשמור על העובר שנמצא בתוך הבטן שלך. בדיוק מהסיבה הזאת שווה לך לפנות שעה או שעתיים בשבוע על מנת לבצע פעילות פילאטיס. אנו יכולים להבטיח לך כי אחרי שתתחילי לבצע את הפעילות, תעשי אותה גם עבור עצמך. כמעט כל מי שמבצעת פעילות פילאטיס מתמכרת לפעילות הזאת על כל היבטיה.

פילאטיס בהריון

מניעת כאבי שרירים בזמן ההיריון

אחת מהבעיות המרכזיות בתקופת ההיריון היא כאבי גב וכאבי שרירים. המון נשים שנמצאות בהריון מספרות כי הן לא מצליחות לתפקד בצורה תקינה בגלל הכאבים הללו. כל עוד את יכולה לבצע פעילות שגרתיות מוטב כי תעשי זאת, אחרי הלידה זה יהיה כמעט בלתי אפשרי. פילאטיס בהריון מאפשר לך לחזק את שרירי הגב ואת השרירים האחרים בגוף. ברגע שאת מחזקת את השרירים, הם גם לא יהיו כואבים בזמן ההיריון עצמו. זוהי הסיבה שבגינה נשים שמתאמנות בצורה קבועה סובלות פחות מכאבי שרירים. הטענה הזאת תהיה נכונה גם בזמן ההיריון עצמו, תקופה שבה כאבי השרירים באים בדרך קבע. כמובן שלא מדובר על מניעה מוחלטת של הכאבים אלא על הפחתה משמעותית בתדירות ובעוצמה.

מאפשרת חזרה מהירה לגזרה

את חולמת לחזור בדיוק לגזרה שבה היית עוד לפני ההיריון? קחי בחשבון כי זוהי עשויה להיות משימה לא קלה בכלל. יש נשים שמיד לאחר ההיריון היו צריכות לקבל את הגזרה החדשה שנכפתה עליהן. אך כאשר רואים את התינוק הקטן שהגיח זה עתה לאוויר העולם מבינים כי הכל היה שווה. כל עוד תתרגלי פילאטיס בהריון ולאחריו, תהיה לך אפשרות לחזור לגזרה האידיאלית. אומנם כל מקרה נבחן לגופו, אך הסיכויים הם ללא ספק לטובתך. גם אם לא תחזרי בדיוק לגזרה הקודמת, לפחות תוכלי להתקרב אליה. כל שיפור שתוכלי להשיג מבחינת הנראות החיצונית יהיה מאוד מעודד מבחינתך.

פעילות גופנית שמותאמת ליכולות האישה

כל אישה מגיעה עם היכולות האישיות שלה, וחובה להתחשב בכך. בטח כאשר האישה נמצאת בהריון, דבר שעשוי להשפיע לא מעט על היכולות בזמן אמת. השאיפה היא כמובן שבזכות הפעילות האישה תוכל לבצע פעולות שהיא לא יכלה לבצע אותן בעבר. אך פילאטיס בהריון זוהי פעילות גופנית שמותאמת לכל אישה באופן אישי. כל אחת יכולה לקבוע את הקווים האדומים שלה ולבצע את הפעילויות שגורמות לה להרגיש טוב. ברגע שכל אישה תבצע את הפעילות שמתאימה לה, אין סיבה שהיא תרים ידיים בשלב מסוים.

השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו

השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו