פילאטיס: הקסם הסודי לחיטוב הגוף!

חיטוב – המילה הקסומה שבה כולם מתרגשים. האם גם אתה מחפש את הדרך הטובה ביותר לקבל את המראה הגופני שתמיד חלמת עליו?

פילאטיס וחיטוב: הסיפור של השרירים הסודיים

אנחנו כל כך רוצים לבצע את התהליך הזה בצורה נכונה, וזה בדיוק מה שפילאטיס יודע לעשות. יש לו את הכלי הקסום שמחזק ומרזה, והוא קרוי “שררי הליבה”. אנחנו כאן כדי להסביר איך זה עובד ומה אפשר לעשות כדי לקבל את החיטוב שאתה רוצה.

התרגולים המסודרים בפילאטיס: איך זה עובד?

תרגול “הסקוטר”: תרגול זה מתמקד בחיזוק השררים הליברליים ובפרט בשררי הירך הפנימיים והחיצוניים. כשאתה מבצע את תרגול הסקוטר, אתה על הצד שלך עם רגליים מקודדות אחת על השנייה וכף רגל על קרקע. הרגל העליון מתרומם ויורד, דומה לתנועה של סקוטר. התרגול מתמקד בחיטוב אזורי הירך והירך החיצונית ויוצר מתח נהדר לשררי הליברליים.

תרגול “העץ המשותף”: תרגול זה מתמקד בחיזוק שררי הבטן והגב התחתון. התרגול הוא ממומן ומשתמש בשררי הליברליים בצורה יעילה. בזמן תרגול זה, אתה משתמש בקרקע ובשרוול, כשאתה מרים את הרגליים בזווית יחסית לגוף ובמהלך זה אתה מגביר את החיטוב של האזורים התחתונים של הגוף.

תרגול כדור אגן (Pilates Ball Hip Lift): תחילה, שכבי על הגב עם הרגליים כפות הרגליים על הרצפה וכדור אגן (גודל בינוני) מונח בין הברך הפנימית שלך. תפסי את הכדור בידייך להשגת יציבות. מהרגליים על הרצפה, התחלי להרים את הירך למעלה, כשהרגליים נשאות יחד והירך נשארת מרוכזת. כאשר הגוף נמצא בקרבת הקיר והירך מורכזת, הורידי את הירך בחזרה לרצפה. התרגול הזה מתמקד בחיטוב הירך והפלסה התחתונה.

תרגול הטוויסט שמושי (Pilates Twist): שכבי על הגב עם הרגליים כשהברכיים נרמשות בזווית 90 מעלות והירך מרוכזת. הנפשי את הידיים מתחת לישבך כך שהכפפות של הידיים נגעות ברצפה. בנשימה עמוקה, הרימי את הרגליים לאוויר והרום את הגוף מהרצפה. תפסי זוג כדורי יד בידייך והניחי אותם משני הצדדים שלך על הרצפה. מעלי את הרגליים ביחד ונסבי את הירך לכיוון הכדור שנמצא בצד שונה, ואז החזירי את הרגליים למרכז וסבי את הירך לצד השני. התרגול הזה מכווין את שררי הליבה ומשמש לחיטוב רחבי הגב והאלכסון.

בואי לנסות אותם ולרגוש את ההבדל בחיטוב וביכולת לשלוט בגופך!

אז מה אתה אומרים? האם פילאטיס הוא התשובה לחיטוב הגוף שאתה רוצה? ביחד עם תוכנית אימון ותזונה נכונה, פילאטיס יכול להכניס אותך למסע לגוף מושלם וחטוב.

תגובות

mood_bad
  • עדיין אין תגובות.
  • הוספת הערה

    השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו

    השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו