פילאטיס למתחילים – 5 טיפים שחובה להכיר

החלטתם לבצע אימוני פילאטיס? כל מי שמתחיל לבצע פעילות גופנית מכל סוג שהוא חייב להגיע אליה כמו שצריך. מהסיבה הזאת החלטנו לרשום כמה טיפים חשובים לכל מי שרוצה לבצע אימוני פילאטיס למתחילים. בסופו של יום השאיפה היא שתוכלו להפוך את המטרות למציאות ברת קיימא. לא משנה אם מדובר על מטרות קטנות או מטרות גדולות שנראות רחוקות. אם תיישמו את כל הטיפים שנספק לכם כאן, ההצלחה תהיה בהישג יד. כל מה שתצטרכו לעשות זה רק לקטוף את ההצלחה ולהביא אותה לידיי ביטוי. אז מהן העצות הכי טובות שאפשר להביא לכל אלה שמתחילים לבצע אימוני פילאטיס?

תחפשו היטב את המדריך הנכון

לא מעט מדריכים מספרים כי הם מנוסים בהעברת אימוני פילאטיס למתחילים. אתם לא יכולים לסמוך על כל אותם מאמנים שמספרים סיפורים מפה ועד להודעה חדשה. תצטרכו להיות מאוד זהירים על מנת לעשות את הבחירות שנכונות ומתאימות לכם. לכן הטיפ הראשון שנרצה לתת לכם הוא למצוא את המדריך הנכון שיעביר לכם את האימונים. המדריך הולך להיות המנטור שלכם שעל פיו תבצעו פעולות שונות. אם המדריך יהיה טוב ומנוסה, אין סיבה שלא תהנו במהלך האימון עצמו. אם המדריך יהיה מעיק ומשעמם, בתוך זמן קצר תאבדו את הרצון להמשיך לבצע את האימונים הללו.

תהיו סבלניים בתחילת הדרך

יש כאלה ששמעו לא מעט דברים טובים על אימוני פילאטיס, ולכן הם חושבים שמדובר בקסם. קחו בחשבון כי אימוני פילאטיס למתחילים הם בדיוק כמו כל אימון אחר. אומנם הם מביאים איתם יתרונות רבים, אך הסבלנות שלכם הכרחית מאוד להצלחה. אם לא תהיו מספיק סבלניים, יהיה לכם קשה מאוד להגיע לתוצאה הרצויה. עם הזמן ככל שתבצעו את התרגילים טוב יותר, גם תוכלו לראות את התוצאות מגיעות. בהתחלה ההתקדמות היא איטית, עם הזמן היא תהפוך להיות מהירה יותר. לכן אנו ממליצים לכם בחום להבין כי ההתחלה היא קשה בדיוק כמו כל אימון אחר. תנו לשיטת האימון הזאת כמה שבועות של חסד על מנת שתוכלו ללמוד אותה על בוריה.

פילאטיס למתחילים

למרות שקשה תמשיכו להתאמן

האימונים בהתחלה עשויים להיות מאוד מאתגרים עבור כל אלה שלא ביצעו אימונים בעבר. אומנם מדובר על אימון פילאטיס למתחילים, אך עדיין הוא עשוי להיות לא פשוט. יש כאלה שרגילים שישר שקשה להם הם מרימים ידיים. כאן אנו מציעים לכם שלא לתת לקשיים הללו לשבור אתכם, כי הם יגרמו לכם לעמוד במקום. כמו שכבר אמרנו כל פעילות גופנית היא קשה ומאתגרת, זה לא משנה איזה פעילות תבצעו. לכן אנו מציעים לכם בחום לקחת את הקושי למקום חיובי ולא למקום שלילי. אל תרימו ידיים, תגיעו בכל שבוע לאימון עם אנרגיות חדשות ועם מצב רוח טוב. תוך זמן קצר תוכלו לראות איך הקושי מתחלף בשמחה, שמחה שתגיע בעקבות השגת המטרות.

אפשר לבצע את האימונים אונליין

אתם מתקשים למצוא זמן שבו תוכלו להגיע לסטודיו על מנת לבצע אימוני פילאטיס? אימוני פילאטיס למתחילים יכולים להתבצע גם אונליין, כך שאינכם צריכים להתאמץ במיוחד. תוכלו לבצע את האימונים בצורה מקוונת ביום ובשעה שהכי מתאימים לכם. כמובן שאימון בסטודיו מביא איתו יתרונות רבים שאימון בבית לא יכול להביא איתו. אך בו בזמן מדובר על תחליף הולם שיכול להביא איתו את היתרונות שלו. לכן אנו מציעים לכם לבצע את האימונים בכל מצב, גם אם אין לכם זמן פנוי. ברגע שהתוצאות יתחילו להגיע, לא תהיה סיבה שלא תמשיכו לבצע את האימונים. יש כאלה שמשלבים בין אימונים בסטודיו לבין אימונים אונליין.

השתדלו שלא להעמיס על עצמכם

יש כאלה שמגיעים לאימונים הראשונים שמוטיבציית יתר ולכן הם נוטים להעמיס על עצמם. אימוני פילאטיס למתחילים נועדו על מנת לאפשר לכם להיכנס אל שגרת האימונים בצורה הדרגתית. ברגע שהאימונים יתבצעו באופן הדרגתי, תוכלו לראות גם תוצאות מעולות. מי שיעמיס על עצמו יתר על המידה עלול להגיע למצב של פציעה או כאבים מיותרים. הכי טוב יהיה לעבוד ביחד עם מאמן מנוסה שיודע כיצד לאמן מתאמנים מתחילים. כמו שהבנתם החשיבות של המאמן לכל אורך הדרך היא חשיבות שלא ניתן להקל בה ראש.

השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו

השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו