איך תשדרגי את הסטודיו שלך לפילאטיס באינסטגרם?

האם אי פעם חלמתם שהאינסטגרם שלכם יהפוך למנוע צמיחה אורגנית אדיר עבור העסק?

אם כן, המעבר לפרופיל יוצר באינסטגרם הוא הצעד הבא שאתם חייבים לעשות. זוהי המהפכה הגדולה בעולם השיווק באינסטגרם, שתעצים את החשיפה האורגנית שלכם ותעניק לכם גישה לכלים הכי מתקדמים שהפלטפורמה מציעה.

במאמר זה, נחשוף לפניכם את הטריקים המנצחים להפיכת האינסטגרם שלכם למנוע צמיחה אורגנית אדיר עבור העסק. החל מאופטימיזציית הפרופיל, דרך יצירת ערוצים ייעודיים וניצול של שיתופי פעולה מתקדמים – נלמד כיצד להשתמש בכל הכלים שאינסטגרם מעמיד לרשותכם. בנוסף, נספק גם טיפים לפיתוח תוכן מנצח באמצעות כלי AI מתקדמים.

אז מה אתם מחכים? הפכו את האינסטגרם לבן הבית של העסק שלכם עוד היום!

הפכי לפרופיל יוצר

אחת הטעויות הנפוצות הן שמורות לפילאטיס הופכות את האינסטגרם לפרופיל עסקי ומיד החשיפה יורדת. אם את רוצה להשיג יותר חשיפה אורגנית ואת כל השירים לסטורי ולרילס – בחרי בהגדרות חשבון פרופיל יוצר ותיהני מכל הכלים המתקדמים שיש לאינסטגרם להציע לך!

הפני תמיד מהסטורי לWhatsapp שלך

הוסיפי בביוגרפיה קישור ישיר לקביעת שיעורים ואיסוף לידים בוואטס אפ. אם אין לך וואטס אפ ביזנס תוכלי לייצר קישור ישיר
לוואטס אפ שלך אותו תוכלי לשתול גם בביוגרפיה באינסטגרם וגם בכל סטורי באמצעות הטופס הבא:

אל תשכחי לבחור משפט הנעה לפעולה מנצח!

 

whatsup generator
המספר שאליו ישלח ההודעה: הודעה:(לא חובה) הקישור שלך נמצא כאן:

צרי ערוץ משלך

רוצה שהעוקבים שלך ידעו על סדנאות, שיעורים ועדכונים חמים? שימי לב לעדכון חדש של אינסטגרם בתפריט (פלוס) ביצירת ערוץ אותו תוכלי למתג תחת הסטודיו וברגע שאת מעלה לשם עדכונים – המנויים בערוץ יקבלו ממך הודעת מסנג’ר אישי עם העדכון החדש וכך לא יפספסו אותך באינסטגרם.

חברי את האינסטגרם שלך לגוגל תמונות

כדי שהתמונות המדהימות שלך להדגמת תרגילים או טיפים יעלו גם בגוגל תמונות, עליך בכל פוסט שאת מעלה שיש בו תמונה או קרוסלה לסנכרן את הפוסט עם גוגל תמונות. רגע לפני הפרסום בחרי הגדרות מתקדמות בתחתית העמוד – בחרי ALT TEXT והוסיפי שם ביטוי מפתח לגוגל כמו למשל פילאטיס בתל אביב או סטודיו פילאטיס מכשירים מומלץ וכך התכנים שלך יעלו גם בגוגל.

שיתופי פעולה שעושים הבדל

אם את רוצה לקבל יותר חשיפה בחרי תמיד תיוג מהסוג המתקדם – שיתוף פעולה כאשר את מתייגת דרכו מתאמנת מרוצה או קולגה, הפוסט שלך יופיע גם אצלם, הלייקים של שניכם יתמזגו וגם התגובות. WIN-WIN לכל המעורבים בפוסט!

אין לך רעיונות לפוסטים? מחפשת כתיבת סרטוני רילס בדקה? היעזרי באתר copilot שמבוסס על AI. תארי לו את העסק והמומחיות שלך ובקשי ממנו לבנות לך גאנט תוכן לאינסטגרם.

עכשיו שיש לכם את הכלים והפתרונות המוצגים במאמר זה, אין סיבה להמתין עוד. צאו לדרך ותפיצו את העסק שלכם ברחבי האינסטגרם בצורה יעילה ואפקטיבית יותר מאי פעם. ההזדמנות לצמיחה האורגנית נמצאת כאן, בהפיכת האינסטגרם שלכם למנוע הצלחה עבור העסק. מה אתם מחכים? התחילו עכשיו!

מאת קורן דור מדריכה לשיווק דיגיטלי ובעלת סטודיו לתוכן

תגובות

mood_bad
  • עדיין אין תגובות.
  • הוספת הערה

    השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו

    השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו