פילאטיס מכשירים אשדוד

פילאטיס מכשירים אשדוד, הנו תרגול אימונים המחבר בין גוף ונפש ומשלב פילוסופיות של מערב ומזרח. שיטת האימון פילאטיס מחנכת ומשפרת את המודעות לגוף, גמישות, יציבה, קואורדינציה, יעילות תנועה, חיזוק וחיוניות. מעבר לכך היא מקלה על מתחים רגשיים ופיזיים בהם ידוע עידן זה המאופיין בחתירה להישגים, שאפתנות, שעות עבודה מאוד ארוכות וחוסר מנוחה פנימי וחיצוני.

פילאטיס כמערכת אימונים עשויה לסייע להעלאת האנרגיה, הפגת כאבים, ויעילות התפקוד של האיברים הפנימיים. היא מצליחה להגדיל את נפח מחזור הדם והריאות תוך נשימה בריאה ועמוקה. להרחיב את הגמישות והכח של שרירי הגב והליבה, הקואורדינציה ועוד. רכיבי המפתח של תרגול פילאטיס הם: שיווי משקל, יציבה, בריאות המפרקים, צפיפות עצם ושמירה על עמוד שדרה יציב ובריא.

הפילאטיס מתאים לכל גיל ומלמד כל מתרגל מהם בקרה ואיזון של הגוף והבנה זו, זולגת גם לתחומי החיים בכלל. משמעת, הקפדה, הקשבה לגוף ואיזון. מדובר על מערכת תרגילים על מכשירים או על מזרן, אשר משנה דרמטית את החיים.

פילאטיס מכשירים מה זה ?

פילאטיס מכשירים אשדוד מציעים למתרגלים להשתמש במכשירים הכלולים בתרגול הזה. אחד מהם- היא מיטה שטוחה אשר נעה קדימה ואחורה ומספר הקפיצים אליה היא מחוברת קובע את רמת ההתנגדות מול המתאמן.


עוד מכשיר המככב בפילאטיס מכשירים הוא “קאדילק”. מדובר על שולחן ארוך שיש לו קפיצים בצדדים ובאר המחובר אליו. באמצעות מכשיר זה ניתן לבצע הרבה מאוד תרגילים טיפוליים. גם כיסא הוא אמצעי וורסילי עליו ניתן לתרגל גם בסטודיו וגם בבית.


ויש גם מכשיר הנקרא “חבית” באמצעותו מבצעים מתיחה של הגוף ותרגילים נוספים.


העיקרון המנחה את התרגול הן במכשירים והן על מזרן הוא “הקשבה לגוף”. בחזרה על התרגילים, מבינים מהו המנח הנכון לכל תרגיל ו”מתקנים” את הגוף.

פילאטיס מכשירים אשדוד- תרגול ששורף שומנים

פילאטיס מכשירים אשדוד מציעה שיטה שבשילוב תזונה גורמת גם לירידה במשקל. בעידן הנוכחי כאשר כל כך הרבה ילדים ובוגרים מתמודדים עם יתר משקל ולא מצליחים להפחית ממשקלם, זה לא רק בגלל המזון המעובד ועודף הסוכרים והפחמימות, אלא גם בגלל בחירה לא נכונה של שיטות אימון שעשויות לעזור להם להפחית משקל. גם אורח החיים ה”ישבני” גורם לאנשים להתנוון ולהתקשות באימונים. יש משהו בפילאטיס מכשירים שגורם לאנשים להתמסר אליו. מדובר על כלי עזר שמסייע להם, שמוביל אותם ולכן רבים מעדיפים להתאמן כך.

באמצעות שילוב של תזונה נכונה ופילאטיס מכשירים אימונים אשר גורמים לשריפת שומנים, תוכלו לראות את התוצאות מכיוון שלאימון יש יכולת לסייע לכם בתהליך ההרזיה ואף לזרז את הקצב. הנוכחות שלכם בקבוצת אימון תוך פיקוח והדרכה, תעניק לכם את הביטחון העצמי ואת האתגרים העומדים בפניכם אשר תוכלו בהחלט לנצח.

העובדה שפילאטיס מכשירים היא שיטה אירובית היא כמו כל אימון כוח במובן של העלאת הדופק, חימום הגוף והקשבה לכל חלק שלו.

פילאטיס מכשירים אשדוד

מה עושה הפילאטיס לגוף?

תרגול פילאטיס משלב הרפייה וחיזוק. הוא מקל על העומס של המפרקים ועמוד השדרה, באמצעות התיקון של חוסר האיזון הנגרם לשרירים בגלל תנועות לא נכונות, מתח ועוד. באימוני הסטודיו פילאטיס מכשירים אשדוד תוכלו לגלות מהן תנועות הגוף הנכונות והטבעיות לגופכם. אלה בין השאר יתרונות של אימוני פילאטיס מכשירים:

  • לימוד של מנח גוף נכון המאזן את השלד וגורם לכך שהשרירים מתוחים באורך האידיאלי שלהם ללא כל מתח. ללא כל עומס על המפרקים, הרצועות והשרירים. זהו מצב העלול לגרום לירידה בהתמודדות עם יכולת הכבידה ולכאבים.
  • תרגול פילאטיס גורם למתרגל להבין וללמוד מהו מנח הגוף הנכון עבורו ובעקבות כך- תרגול נכון של עבודת שרירים.
  • פילאטיס מכשירים מלמד כיצד ליישר את הגוף, בלי להשפיע על האפקטיביות של התרגיל. כפות הרגליים צריכות להימצא בקו אחד עם הירכיים והברכיים. המותניים צריכות להיות ארוכות והכתפיים מאוזנות.

פילאטיס מכשירים מחזק את הגוף !

תרגול פילאטיס מכשירים באשדוד מסייע לחזק את הגוף. התנגדות הגוף על המכשירים מחטבת את הגוף ובונה שרירים. אימון כזה הוא אפקטיבי ובמשך הזמן תוכלו לשים לב שהשרירים אכן נעשים חטובים, ואתם מרגישים יותר אנרגטיים וחזקים.

התרגול הזה מחזק את כל השרירים בגוף. אין שום חלק שמוזנח. כך תוכלו לעבוד במנחי גוף שונים והשרירים יעבדו נכון ויחזקו אותם פנימה.

אנשים העושים פילאטיס, מפחיתים כאבים של שרירים ומפרקים. כמו כן מכיוון שהיציבה שלהם משתפרת הסיכוי שלהם לפציעות שואף לאפס. בנוסף יש האצה של חילוף החומרים ושריפת קלוריות גם כאשר המתאמנים אינם במאמץ

ראו גם: פילאטיס מכשירים בראשון לציון

השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו

השאירו פרטים וכבר חוזרים אליכם מהסטודיו